Crisiscommunicatie

36 Flares Filament.io 36 Flares ×

Alles wat je per se moet weten

crisiscommunicatieOok jouw organisatie kan van het ene op het andere moment in een crisis terecht komen. Vanwege een explosie. Ernstige fraude. Grote financiële problemen. Of gevaarlijke stoffen die in producten terecht zijn gekomen. Bijvoorbeeld.

De normale manier van werken voldoet dan niet meer, terwijl grote schade dreigt. Het is dan van groot belang om ook in de communicatie snel de goede keuzes te maken. Dat is niet altijd gemakkelijk. De tijdsdruk is meestal hoog en misschien voelen jullie je bedreigd en ontstaat er een kokervisie.

Alle reden om je als organisatie goed op een crisis voor te bereiden, maar in de praktijk gaat ook dat niet altijd even gemakkelijk. Iedereen is altijd druk met de dingen van alledag, en die verdringen meestal de aandacht voor een crisis die misschien wel nooit gaat komen…

Voor NuDoorpakken was dit reden om de belangrijkste informatie over crisiscommunicatie zo kernachtig en toegankelijk mogelijk aan te bieden. Voor als de crisis is los gebarsten, maar ook voor de voorbereiding erop. De essentie. Do’s en don’ts. Tips. Gebaseerd op ervaringen in vele crises. Alles wat je per se moet weten.

Kies:

A. We zitten midden in een crisis:

B. We bereiden ons voor op een crisis:

 

36 Flares Twitter 11 Facebook 8 LinkedIn 17 Google+ 0 Pin It Share 0 Email -- Filament.io 36 Flares ×

Reacties

Loading Facebook Comments ...

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *